Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine je sustavno pristupao rješavanju toga problema što je podrazumijevalo identifikaciju potencijalnih problema i predlaganje njihovih strateških rješenja kako bi u konačnici pojedinci bili sposobniji prepoznati i prihvatiti bitne, nepristrane, konkretne i lako razumljive informacije o financijskim proizvodima i uslugama.
Cilj Nacionalnoga strateškog okvira financijske pismenosti za razdoblje od 2021. -2026. godine je nadopuna Nacionalnoga strateškog okvira financijske pismenosti potrošača s posebnim naglaskom na djecu i mlade, mlade odrasle, osobe radne dobi, te starije ljude u mirovini te stvaranje podloge za daljnju sustavnu i sveobuhvatnu integraciju financijskog obrazovanja u obrazovne procese temeljene na digitalizaciji uz podizanje svijesti o potrebi podizanja razine digitalne pismenosti, uz daljnje poticanje državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, nevladinih organizacija, financijskih institucija i drugih pravnih subjekata, profesionalnih udruga i strukovnih udruženja aktivnih na financijskim područjima, socijalnih partnera te komunikacijskih kanala i mreža na aktivno sudjelovanje u financijskom obrazovanju.
Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti za razdoblje od 2021. – 2026. godine usmjeren je na daljnje poticanje svakog dionika financijskog obrazovanja na zajedničko djelovanje kako bi se svim građanima Republike Hrvatske osigurala prilika ostvarivanja određene koristi od financijskog obrazovanja i podizanja razine digitalne i financijske pismenosti pojedinca.
Treba naglasiti da je pravo svakog stanovnika Republike Hrvatske na pristup točnim i nepristranim informacijama. Temeljem znanja stečenog financijskim i digitalnim obrazovanjem pojedinac će moći prepoznati najprimjerenije financijske proizvode i donositi odgovorne odluke od ključnog značaja za kvalitetu vlastitog života i dobrobiti čitavog društva.